Tre veckor!

Idag har vi hållt på med lchf i tre veckor, känns jättebra! Jag har aldrig varit så bra i magen, haft sånt tålamod (barnen sover bättre, är gladare när mamma orkar mer!) och energin är på topp!

Det känns som jag verkligen har hittat en kosthållning som passar mig. Efter tre veckor så har jag dessutom märkt att maten inte är lika dyr! Visst kostar det i början om man vill köpa mandelmjöl osv. Men eftersom det inte slinker ner någon cola eller godis och liknande i kundvagnen så har vi faktiskt sparat in några kronor i matkontot!
/Hannah


Kommentarer
Postat av: Lisbeth

Härligt med en tålmodig mamma!

2011-10-31 @ 10:34:57
Postat av: Louize

Äter barnen också lchf ? :)

2011-11-13 @ 19:19:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0