idag är ingen vanlig dag..!

Nej, idag är ingen vanlig dag för det är Hannahs födelsedag! Stora syster fyller år och det ska firas med en födelsedagsfrukost innan jag åker iväg på föreläsning. Vi har börjat ta för vana att äta frukost tillsammans, jag lämnar hunden där varje morgon och då ser jag till att komma lite tidigare. Frukost är ju så otroligt mycket godare när man inte sitter ensam i köket med kalla fötter!


Förra veckan innebar stora förändringar, kanske inte för mig men Hannah tappade över två och ett halvt kilo medan jag gick upp två hekto. Vi lever i mångt och mycket lika dant, enda skillnaden skulle väl vara att hon jagar sina monster till barn och jag är ute och promenerar med Olle (min hund). Det var en jobbig måndag när vi mätte oss och jag har kännt mig ganska nere under veckan. Men jag känner ändå varje morgon när jag klär på mig att kläderna sitter lite bättre, inte lika tajt och jag kan sitta ner en hel föreläsning utan att få illröda märken efter jeansen. Det kallar jag framsteg!



 Jag provade på bågskytte. Jättekul!

Kajsa Lundberg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0