Födelsedagsfrukost!

Syster yster kom på födelsedagsfrukost idag! Självklart en lchf-godkänd frukost!

Som Kajsa nämnde i föregående inlägg så har viltnedgången förra veckan rasat i gång! Känns så skönt, kläder sitter inte lika hårt längre. Men den bästa effekten av lchf är fortfarande vällmåendet, pigg och glad :)

Vi har varit lite dåliga på att uppdatera nu på några dagar.. Men sånt är livet både som studerande och småbarnsförälder, tiden räcker inte alltid till. Det är tentaplugg, förkylningar och allt möjligt! Dessutom har min man fyllt 25 så det har varit lite kalasplanering också!

Måste erkänna att under kalaset slank ett par öl ner.. Men likt förra gången mådde jag fysiskt dåligt av det, illamående och magknip. Min kropp vill inte ha kolhydrater! Hur är det för er?
Någon annan som har "fuskat" och blivit sjuk av det? Jag har surfat runt och kikat lite, det närmaste jag kommer är kolhydratsintolerans. Någon som vill del med sig av erfarenheter runt detta?

/Hannah


Kommentarer
Postat av: Greta Garn

Hej! Har precis hittat er blogg och läser den med nöje. Jag är också LCHF:are och har samma erfarenhet av att fuska. Magknip, darrighet och ökad puls belv min kropps reaktion när jag råkade äta en kanelbulle. Tack för en inspirerande blogg!

2011-11-10 @ 12:34:27
Postat av: Fraj

Vilken lyfrulle! :)

2011-11-10 @ 13:18:10
URL: http://kombinationskristus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0